Rigoletto jako kozioł ofiarny

Date:

Share post:

Katarzyna Prot-Klinger „Rigoletto” Verdiego nie tylko łamie muzyczne tradycje operowe, ale wprowadza zamieszanie do literacko „bajkowej” struktury opery. Jak pisze Piotr Kamiński[1] wzburzenie krytyków musiała budzić opera, gdzie tytułowy bohater nie ma arii z prawdziwego zdarzenia, primadonna śpiewa tylko jedną, a tenor poza jedną arią śpiewa dwie canzonetty w stylu buffo (jedna z nich to znana nawet osobom niezainteresowanym operą […]

Ta treść ma ograniczony dostęp dla osób nieupoważnionych, zarejestruj się lub wpisz hasło


Poprzedni artykułOrtodoksja psychoanalityczna
Następny artykułMożesz zniszczyć Putina

CZYTAJ RÓWNIEŻ

ZAMÓW PRENUMERATĘ

spot_img

OSTATNIO DODANE

Relacja z konferencji „Nowe standardy leczenia w psychiatrii”

Zobacz krótki film oraz fotorelację z konferencji "Nowe standardy leczenia w psychiatrii" zorganizowanej przez Centrum Terapii Dialog, której...

Rezolucja I Konferencji Polskiego Towarzystwa Psychiatrii Środowiskowej „Jakiej psychiatrii potrzebujemy?”

Jako uczestnicy I Konferencji Polskiego Towarzystwa Psychiatrii Środowiskowej jesteśmy przekonani, że podstawą planowania i wprowadzania działań związanych z...

Jakiej psychiatrii potrzebujemy?

I Konferencja Polskiego Towarzystwa Psychiatrii Środowiskowej (PTPŚ) Artur Kochański W dniach 9 i 10 września 2022 roku odbyła się w...

Znaczenie radości w psychoterapii

Ryszard Praszkier | Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych, emeritus I Konferencja Polskiego Towarzystwa Psychiatrii Środowiskowej (9-10 września 2022) poświęciła jedno...